Nie powinno więc dziwić, że coraz więcej firm inwestuje w takie działania promocyjne. Dobra widoczność witryny firmowej w internecie - co warto mieć świadomość tego na ten temat? Głównie powinno się zaznaczyć, że działanie takie jak pozycjonowanie wymaga rozległej wiedzy, jak również dobrania odpowiednich fraz zasadniczych, pod które dana strona będzie pozycjonowana. Warto być świadomym o tym, że słowa kluczowe powinny być dobierane w zgodzie z działalnością firmy, a więc tematyką czy również dziedziną witryny internetowej. Dobranie złych słów podstawowych spowoduje, że nasza witryna internetowa nie będzie świetnie widoczna w tym aspekcie, którego oczekiwaliśmy. Warto wspomnieć także o tym, że na widoczność strony w sieci mają wpływ też inne elementy, a więc między innymi poprawnie zaprojektowany kod witryny, ale też struktura strony, czy także linki pochodzące z zewnętrznych serwisów. Stąd też ważnym elementem jest także linkowanie, a więc pozyskiwanie wartościowych linków, które przekierowują na witrynę firmową. Jakość strony internetowej weryfikowana jest przez roboty indeksujące Google, które zwracają uwagę nie tylko i wyłącznie na linki, ale też na elementy takie jak struktura strony.
Zobacz także: pozycjonowanie frazy